Support

Brug for hjælp?

Har du spørgsmål eller problemer, så er vores kundeservice klar til at hjælpe dig.

Telefonsupport: +45 70 60 57 66 fra mandag til fredag kl. 10:00-12:00 og 12.30-15.00.
E-mail: support@medlem.bonuskroner.dk

Er dine bonuskroner ikke blevet registreret?

Såfremt du imod forventning ikke har modtaget bonuskroner på dit køb med dit tilmeldte betalingskort, kan du oprette en sag her.
Vores kundeservice bestræber sig på at behandle sagen inden for 48 timer.

Bemærk:

  • Dit betalingskort skal have været tilmeldt programmet inden dit køb hos partneren.
  • Der skal være gået mindst 3 dage fra dit køb, til du kan oprette en sag.
  • Har du handlet hos en deltagende webshop, skal du være opmærksom på, at webshoppen først trækker beløbet fra dit kort, når de afsender din bestilte vare.
  • Vi efterregistrerer kun transaktioner, der er maksimalt 60 dage gamle.

Har du spørgsmål?

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er bonuskroner?

Hver gang du handler hos partnerbutikker eller -webshops, som er tilknyttet programmet, optjener du bonuskroner. Det betyder, at du efter et køb hos en partner, vil modtage den anviste procent af købets værdi på din BonusKroner-konto.

Du kan udbetale de opsparede penge direkte til din bankkonto, hver gang du har optjent 100 kr. eller mere, og din optjening er “bekræftet”. Læs mere om “afventende” og “bekræftet” optjening i denne sektion.

Hvordan kommer jeg i gang?

For at blive medlem af BonusKroner skal du have adgang gennem din arbejdsgiver, der vil give dig en tilmeldingskode, som du skal bruge for at oprette din profil.

Når du har oprettet din profil med tilmeldingskoden, tilmelder du blot dine ønskede kort i BonusKroner-appen eller via medlem.bonuskroner.dk.

Sådan gør du: 

1. Tilmeld dine ønskede kort for at begynde at optjene. Du kan tilmelde betalingskort af typerne Visa, Visa/Dankort og Mastercard.
2. Besøg de mange fysiske butikker og webshops, der er tilmeldt BonusKroner, og betal, præcis som du plejer. 
3. Dit køb bliver nu helt automatisk registreret i din BonusKroner-profil, og du kan altid følge dine køb og de bonuskroner, du opsparer, via din profil.
4. Du kan udbetale bonuskronerne direkte til din bankkonto, hver gang du har opsparet 100 kr. eller mere, og din optjening er “bekræftet”. Læs mere om “afventende” og “bekræftet” optjening i denne sektion.

Hvad får jeg som medlem af BonusKroner?

Du får Danmarks nemmeste fordelsprogram, og du slipper for endnu et plastikfordelskort til din pung. Du skal heller ikke tænke på at holde styr på vouchers, kuponer eller stempelhæfter, når du handler. Ved tilmelding registrerer du blot dit betalingskort, og herefter bruger du dit kort, fuldstændig som du plejer i de mange butikker og webshops, der er tilmeldt programmet. Nu er du klar til at optjene bonuskroner og få penge tilbage på de køb, du foretager. 

Du kan altid følge med i, hvilke butikker og webshops der er med i programmet – og der kommer hele tiden nye til. Vil du være sikker på altid at være opdateret på, hvor du optjener bonuskroner, kan du tilmelde dig nyhedsbrevet og få besked om de nyeste og mest populære partnere.

Hvem kan blive medlem af BonusKroner?

Det kan alle over 16 år, som har postadresse i Danmark, og som er blevet tilmeldt af deres arbejdsgiver. Af lovmæssige årsager skal følgende betingelser dog også være opfyldt for at blive medlem af BonusKroner: (Læs også mere i ”Vilkår og Betingelser”)

  1. Du skal oplyse en gyldig e-mailadresse og have et selvvalgt kodeord.
  2. Du skal acceptere vores ”Vilkår og Betingelser”.
  3. Du skal registrere et eller flere af dine egne betalingskort, når du tilmelder dig, så du er sikker på at optjene bonuskroner hos alle partnerbutikker og -webshops.

Kan jeg åbne mere end en BonusKroner-konto?

I princippet vil du godt kunne åbne mere end én BonusKroner-konto, men du kan kun tilmelde dine egne betalingskort én gang til en konto. 

Vi anbefaler derfor, at du tilføjer alle dine foretrukne betalingskort til en og samme konto. 

Hvad betyder status som “reserveret”, ”afventende” og ”bekræftet” på mine BonusKroner-transaktioner?

Når vi registrerer dit køb, får din transaktion en status. En transaktion kan have fire forskellige statusser:

  • Reserveret: Dit køb er allerede registreret, men pengene er ikke trukket i din bank endnu. Når pengene er trukket, vil både købsbeløb og bonuskroner fremgå.
  • Afventende: Dine bonuskroner er registreret, men endnu ikke tilgængelige. Dine bonuskroner skifter status til ”bekræftet”, når vi har modtaget betalingen fra partneren, typisk inden for 30 dage efter dit køb.
    *Såfremt du booker hotel via BonusKroner Rejser, vil dine bonuskroner stå som ”afventende” på din saldo indtil på 30. dagen efter din udtjekningsdato for din booking.
  • Bekræftet: Dine bonuskroner er betalt af partneren, og den er nu tilgængelig for dig til brug/udbetaling.
  • Refundering: Såfremt du foretager en refundering af dit køb, f.eks. ved en returvare, registrerer vi dette som en refundering, og dine bonuskroner fraregnes din BonusKroner-saldo.
  • Annulleret: Såfremt din BonusKroner-transaktion bliver annulleret, kan det f.eks. skyldes, at den forretning, du handlede hos, er gået konkurs og derved ikke kan afregne bonuskroner for dit køb.

Hvordan får jeg mine bonuskroner udbetalt?

Du kan udbetale bonuskronerne direkte til din bankkonto, hver gang du har opsparet 100 kr. eller mere, og din optjening er “bekræftet”.

Du klikker blot på ”Udbetal” under “Min konto” for at få pengene udbetalt.

Læs mere om “afventende” og “bekræftet” optjening i denne sektion.

Bemærk: Når du har trykket udbetal, sætter vi pengene til overførsel den første hverdag i måneden. Der vil derfor gå 2-5 bankdage efter den første hverdag i måneden, før du vil modtage din udbetaling.

Hvordan udbetaler jeg mine bonuskroner i appen?

Du udbetaler nemt og gratis dine bonuskroner under “Min Profil” i appen BonusKroner, når du har optjent mere end 100 kr., og din optjening er “bekræftet”. Læs mere om “afventende” og “bekræftet” optjening ovenfor.

Tryk på knappen “Udbetal”, der er placeret lige under din saldo, og glæd dig til at modtage pengene på din bankkonto.

Er mine optjente bonuskroner skattepligtige?

Da du har optjent bonuskroner ved køb af varer og/eller tjenesteydelser hos de deltagende virksomheder, er det Loyalty Keys vurdering, at dine udbetalte bonuskroner i udgangspunktet ikke er skattepligtige for dig.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke får mine bonuskroner?

Husk altid, at der kan gå op til 48 timer, fra pengene er trukket på din konto, og til transaktionen er synlig i din oversigt. Skulle det ske, at du fortsat ikke har fået dine bonuskroner herefter, kan du oprette en sag og anmode om dine manglende bonuskroner her. Du kan også altid kontakte kundeservice, så undersøger vores dygtige medarbejdere sagen. Husk at medsende kvittering for dit køb.

Bemærk, at vi kun efterregistrerer transaktioner, der er op til 60 dage gamle.

Hvad gør jeg, hvis jeg får nyt kort?

Hvis du har mistet dit kort eller dit nuværende er udløbet, skal du ikke fortvivle. Når dit nye kort er aktiveret, kan du nemt tilføje det via din profil. Så er du klar til at fortsætte med at optjene bonuskroner.

Hvilke features har appen?

BonusKroner er et fantastisk univers til din mobil fyldt med fordele.

Med BonusKroner-appen kan du altid holde dig opdateret, når du er på farten. Find f.eks. kaffebaren eller tankstationen, der belønner dig med bonuskroner i nærheden, eller hold øje med din saldo løbende.

I appen kan du også nemt tilknytte flere betalingskort eller opdatere dine eksisterende kort, så går du aldrig glip af bonuskroner.

Vil du udforske de mange steder, der belønner dig med bonuskroner? Gå på opdagelse i det interaktive Danmarkskort, og glæd dig over de mange steder, hvor du optjener penge.

Download appen her

Hvilke styresystemer understøtter appen?

Du kan downloade BonusKroner til din telefon, uanset om styresystemet er iOS eller Android.

iOS: Åbn App Store på din iPhone, og søg på “BonusKroner”. Når appen kommer frem, trykker du på “Hent”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen, logge ind og udforske dine mange fordele.

Android: Åbn Google Play på din mobil, og søg på “BonusKroner”. Når appen kommer frem, trykker du på “Installer”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen, logge ind og udforske dine mange fordele.

Hvordan downloader jeg appen?

Uanset om din mobil er en iPhone eller en Android-enhed, kan du nemt downloade appen BonusKroner her
Du kan også benytte nedenstående fremgangsmåde afhængigt af din mobil:

iOS: Åbn App Store på din iPhone, og søg på “BonusKroner”. Når appen kommer frem, trykker du på “Hent”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Android: Åbn Google Play på din mobil, og søg på “BonusKroner”. Når appen kommer frem, trykker du på “Installer”. Efter kort tid vil du kunne åbne appen og udforske dine mange fordele.

Hvordan logger jeg ind i appen?

Når du åbner BonusKroner, vil du blive mødt af to muligheder: “Opret profil” og “Log ind”. Som eksisterende medlem trykker du på “Log ind” og skriver dine login-oplysninger, hvorefter du kan gå på opdagelse i dine mange fordele. Er du ikke allerede medlem? Læs, hvordan du opretter dig her

Hvordan ændrer jeg min adgangskode i appen?

I appen BonusKroner kan du nemt ændre din adgangskode under “Min profil”. Hvis du i stedet vil ændre din adgangskode i din browser på computeren, kan du gøre det under “Min konto”.

Hvordan tilmelder jeg kort i appen?

Du tilmelder nemt alle de kort, du har, under “Min profil” i appen BonusKroner og punktet “Kort” – så går du aldrig glip af bonuskroner. Husk, at betalingskortene skal være Visa, Visa/Dankort eller Mastercard.

Kan jeg tilmelde flere betalingskort i appen?

Du kan tilmelde alle de betalingskort, du vil – så skal du aldrig bekymre dig om at gå glip af dine fordele.

Du tilmelder nemt dine betalingskort under “Min profil” i appen BonusKroner og punktet “Kort”. Hvis du vil tilknytte dine kort i din browser på computeren, gør du det under “Profil” og “Mine kort”.

Husk, at betalingskortene skal være Visa, Visa/Dankort eller Mastercard.

Hvad er BonusKroner Rejser?

BonusKroner Rejser er en hotelbookingportal, der udbydes af Loyalty Key, som også driver BonusKroner. Formålet med BonusKroner Rejser er at give medlemmer som dig endnu flere fordele – foruden dem du allerede har hos over 1.500 partnere.

Du kan optjene op til 40 % i bonuskroner, når du booker overnatninger på hotel. Der er 800.000 hoteller at vælge imellem i hele verden, og du kan endda tit være heldig at få din booking til en billigere pris end hos lignende hotelportaler – og med bonuskroner oveni.

For at optjene bonuskroner på din booking skal du blot være logget ind i din BonusKroner-profil, klikke på linket til BonusKroner Rejser, finde det hotel, du vil overnatte på, og booke dit ophold.

Hvornår modtager jeg bonuskroner for mit hotelophold?

Du modtager dine bonuskroner 30 dage efter dit opholds afslutning. Indtil da vil bonuskronerne stå som afventende på din BonusKroner-konto, og på dit bankkontoudtog vil der stå ”Hotel Accommodations”.

Du modtager først dine bonuskroner 30 dage efter opholdets afslutning, da vi skal sikre os, at opholdet er gennemført for at kunne belønne dig med bonuskroner.

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp med min hotelbooking?

Hvis du får brug for hjælp i forbindelse med din booking, skal du kontakte vores amerikanske samarbejdspartner travel.win, der håndterer alle bookinger. Telefon: +1 (800) 254-7780.

Har du spørgsmål til BonusKroner Rejser, kan du kontakte vores support på e-mail: cashbacktravel@loyaltykey.com eller telefon: +45 70200591.

Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min bookingbekræftelse?

Prøv venligst følgende:

1. Tjek din spam-mappe i din indbakke for at se, om din bekræftelsesmail med bookingen ligger her.

2. Hvis du har dit Rejse-ID, kan du logge ind på din BonusKroner-konto, gå til BonusKroner Rejser i øverste højre hjørne, klikke på linket “Mine Bookinger” og:

  • Indtast dit Rejse-ID
  • Indtast efternavnet på hotelreservationen
  • Du har også mulighed for at sende e-mailen med hotelreservationsbekræftelsen til den e-mailadresse, du angav ved købet, eller til en helt anden e-mail.

3. Hvis du ikke har dit rejseplan-id eller stadig ikke kan finde din reservation, bedes du kontakte Booking Support på +1 800-254-7780. Bemærk: Når du booker dit hotelværelse, skal du altid bekræfte din e-mail under bookingen. Det er denne e-mail, vi sender din bookingbekræftelse til i første omgang.

Hvem er BonusKroner?

BonusKroner er Danmarks nemmeste fordelsprogram, hvor du kan få bonuskroner (penge tilbage), når du handler hos fysiske butikker og webshops. Med BonusKroner bliver du fri for plastikkort og rabatkuponer, da dit eksisterende betalingskort bliver dit eneste fordelskort. Alt, du skal bruge for at komme i gang, er at blive tilmeldt af din arbejdsgiver.

BonusKroner er skabt i et samarbejde mellem Danløn og Loyalty Key Cardlinked ApS.

Velkommen til og rigtig god fornøjelse med BonusKroner!

Hvordan er sikkerheden?

Med BonusKroner er dine informationer sikre. 

Al data, der opbevares eller transmitteres mellem os og vores finansielle og teknologiske samarbejdspartnere, overholder lovgivningen og ”best practice” inden for betalingskortindustrien og er PCI Level 1 compliant. 

Dit kortnummer er gemt, processeret krypteret og er usynligt over for både dig selv og over for BonusKroner-supportteamet. Det betyder, at selv hvis nogen skulle gætte både din e-mail og dit password i kombination, vil de stadig ikke være i stand til at se dine betalingskortinformationer, som du har indtastet ved tilmelding. 

Når du tilmelder dit betalingskort, så du kan optjene bonuskroner, beder vi dig oplyse navn på kortet, dit kortnummer samt udløbsdato. Du kan blive bedt om at indtaste CVV-nummeret på bagsiden af dit kort. Vi bruger CVV-nummeret til at aktivere 3D-secure, således vi er endnu mere sikre på, at det er dit eget kort, du tilmelder. 

Vi gemmer ikke dit korts CVV-nummer, og vi trækker ikke nogen penge på dit kort. 

Har du spørgsmål til vores sikkerhed, eller til programmet generelt, er du velkommen til at række ud til vores supportteam.

Hvad er brugerbetingelserne, og hvor finder jeg dem?

Du finder brugerbetingelserne for BonusKroner her.

Vores betingelser beskriver bl.a. oprettelse af profil, udbetalinger, sikkerhed og drift af BonusKroner. Du skal godkende disse betingelser for at bruge BonusKroner, ellers kan du ikke oprette dig.

Vi forbeholder os retten til løbende at kunne ændre vores brugerbetingelser, hvis vi mener, det er nødvendigt.

Hvad er persondatapolitikken, og hvor finder jeg den?

Du finder persondatapolitikken for BonusKroner her. Vores persondatapolitik sikrer dig bl.a., at vi aldrig videresælger dine oplysninger til tredjepart, og det er kun butikker, kæder og online partnere, hvor du har foretaget et egentligt køb, der har mulighed for at foretage direkte markedsføring over for dig via appen. Du vil altid kunne sige nej tak til denne markedsføring fra de pågældende butikker, kæder og online partnere.

Vi forbeholder os retten til løbende at kunne ændre vores persondatapolitik, hvis vi mener, det er nødvendigt.